Viikonloppu belgianpaimenkoirien IPO RM kisoissa oli hieno retki. Kisat olivat arvokisatasoiset, osallistujia 44 ja silti järjestelyt olivat sujuvat ja kaikki hommat toimi.
Lainakoira Tyttö on mahtava persoona, johon syntyy kiintymyssuhde heti. Niin avoin ja rehellinen se on kontaktissaan ihmiseen.
Meidän sijoitus oli 12. Pistesarja reilun kahden viikon treenin jälkeen oli A 94 (varasti tokalta esineeltä) B 86 (tarvitsi kaksi lisäkäskyä) C 87 (”hieman” häiritsi maalimiestä viimeisen irrotuksen jälkeen tönimisillään)
Tyytyväinen kuitenkin olen, kaikki mitä treenattiin onnistui kisoissa. Ja jotkut liikkeet onnistuivat vaikkei ehditty treenaamaankaan Iso kiitos omistaja Jukka Linnatsalo, että luotit koiran meille treeniin, kotiin ja kisaan. Kiitos treeniryhmä KORSU täysillä osallistumisesta. Kiitos Mikko Arminen seurasta ja majoittamisestamme. Kiitos Juha, joka on aina avoin uusille jutuille ja auttaa kaikessa mitä voi, rakastan sinua! Kiitos Dog & Cat – Dogsport. Kiitos FitDog. Kiitos Jahti&Vahti.
Isoin kiitos kuuluu asianosaiselle eli kiitos Tyttö! Oot mahtava koira!

Tämä on joukkue oli RM5! Kiitos ja onnea Sonja Koivu ja Suvi Karvonen

tamanonjoukkue

Written by